TIC Jezersko
+386 (0)51 219 282
tic@jezersko.si
Domov O Jezerskem Kontakt Koristne info Novice in dogodki Narava Kultura Nastanitve Aktivnosti Kulinarika Gostišča Prireditve Paketi Lokalna ponudba Galerija V medijih

Uporabno

Nezahtevne poti

Nezahtevna (lahka) planinska pot je pot, po kateri se gibamo z običajno planinsko opremo, se pravi s primerni planinski čevlji, pri hoji si ni treba pomagati z rokami, lahko pa si gibanje olajšamo z uporabo pohodnih palic.

Goli vrh (1787 m)

Najboljši razglednik nad jezersko dolino leži na meji z Avstrijo, med Babami in Jezerskim vrhom. Pot na Goli vrh je sicer strma, a tehnično lahka in nikjer izpostavljena.

Več o poti
Pot ves čas poteka v objemu gozda, tako da je primerna tako v poletni vročini kot v najhujši zimi, ko drugod grmijo plazovi. Kot nam že ime pove, je vrh gore popolnoma gol in travnat. Z njega se odpira izjemen razgled na severno steno Grintovcev, celotno jezersko dolino, Štegovnik, Storžič, Karavanke, Triglav, južno Koroško z Obirjem, pa vse do Pece in Raduhe. Na vrhu stoji križ iz jezerskega macesna, v poletnih mesecih pa razglede in zasluženo malico lahko uživamo v družbi ovac avtohtone jezersko-solčavske pasme, ki se pasejo na pobočjih Golega vrha.

Pot: od Planšarskega jezera se po tematski poti sprehodite do parkirišča v Ravenski kočni; s parkirišča zagrizete levo v strmine zahodnega pobočja Golega vrha. Po dobri uri pridete na sedlo in travnike Jenkove planine, kjer se pot razcepi: desno zavije proti Babam, vi pa greste levo mimo pastirske koče strmo navzgor do vrha. Sestop po isti poti, lahko pa za sestop do Jenkove planine uporabite tudi pot po avstrijski strani (avstrijske markacije) do gozdne ceste, ki vas v krogu privede nazaj do pastirske koče in naprej po poti vzpona nazaj v dolino.
(Vir: Jezerska planinska pot. Vodič in dnevnik. PD Jezersko, Jezersko, 2018)

Dolžina poti: 5,1 km
Čas vzpona: 2 h
Višinska razlika: 880 m

Gpx: Pot
MApsz zemljevid poti: Goli vrh

Izhodišče: Izhodišče: parkirišče Tematska pot, parkirišče pod Turniparkirišče Ravenska Kočna

Kozji vrh (1628 m)

Osamljen, bolj poredko obiskan vrh nas nagradi s samosvojimi razgledi na Kočno, kakršna kraljuje nad dolino Kokre, na Jezersko z neobičajne južne strani ter na celotno Storžičevo skupino, ki je z vrha kot na dlani.

Več o poti
Pot se po vzponu mimo Robc vije preko celotnega severnega in zahodnega pobočja, tako da vršni del presenečeni osvojimo s povsem druge strani, kot smo se ga lotili: z zahoda.

Pot: od Kanonirja sledimo cesti ob potoku Reki do označenega odcepa za Kozji vrh, kjer lahko parkiramo. Nadaljujemo levo po gozdni cesti mimo travnika v Robcah. Cesta višje preide v vlako in še naprej v stezo, ki nas vodi po gozdnatih pobočjih okrog hriba vse do prevala med Kozjim vrhom in Turni. S prevala nadaljujemo spet po gozdu vse do vrha. Sestop po isti poti.
(Vir: Jezerska planinska pot. Vodič in dnevnik. PD Jezersko, Jezersko, 2018)

Dolžina poti: 5,3 km
Čas vzpona: 2 h 30 min
Višinska razlika: 930 m

MApzs zemljevid poti:Kozji vrh
Gpx : Pot

Izhodišče: Spodnje Jezersko (Dol)