TIC Jezersko
+386 (0)51 219 282
tic@jezersko.si
Domov O Jezerskem Kontakt Koristne info Novice in dogodki Narava Kultura Nastanitve Aktivnosti Kulinarika Gostišča Prireditve Paketi Lokalna ponudba Galerija V medijih

Uporabno

Alpinizem

Veliki vrh zahodna stena

Usmerjenost stene zahod
Čas dostopa 0,5 h

Smeri od Kurje juhce do Prečenja se začnejo nad gozdom v levem delu stene. Smeri od Popka do Valčka so nad travnikom, Prepih, Adijo pamet in Belvi pa nekoliko bolj v desno.
Sestopite lahko po stezicah levo ali desno od stene (problematična orientacija), dosti enostavnejši je spust po vrvi po smeri Sanje neke gospodinje. Za spust zadostuje enojna 60-metrska vrv.
Skala je dobra do odlična, mestoma nekoliko krušljiva. Po dežju je večina stene hitro suhe, sonce obsije steno okrog 11h.

Dostop:

Pred avtobusno postajo na Zgornjem Jezerskem zavijete desno na ozko asfaltno cesto v Makekovo kočno (planinski kažipoti Veliki Vrh/Čedca).
Za žičnico se asfalt spremeni v makadam, sledite najširši gozdni cesti, ki se v desno dviguje po pobočjih Velikega vrha.
Po nekaj kilometrih na razcepu gozdnih cest zavijete levo (navzgor), od tam še 500 metrov do velikega parkirišča. Parkirajte čimbolj ob robu, prostor uporabljajo za spravilo lesa!

Opomba: do poletja vas bo plaz čez cesto verjetno ustavil 500 metrov pred razcepom. Tudi pred plazom je manjše parkirišče.

Na začetku parkirišča ostro v levo zavije gozdna cesta (rdeče puščice). Po krajšem vzponu jo zapustite in zavijete desno na kolovoz, s katerega po približno 100 metrih zavijete levo na ozko stezico, ki vas pripelje pod steno. Pot je ves čas odlično označena z rdečimi puščicami ali črtami (140 višinskih metrov, 20 minut).